Evensong Lichfield - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Engeland2014 - WaarBenJij.nu Evensong Lichfield - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Engeland2014 - WaarBenJij.nu

Evensong Lichfield

29 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Aangekomen in Lichfield, een prachtig Engels dorpje, bleken we nog 25 min pauze te hebben. Een snelle lunch met zalm in een restaurantje samen met een heerlijk glas witte wijn maakte de stemmen los. De repetitie verliep daarna prina. Na de repetitie konden we tassen en jassen in het koorhuis t.o. de kerk kwijt, een muffig stinkende ruimte die niet te vergelijken is met het Koorhuys in Eemnes!
De evensong ving aan om 15.30 uur. Het was prachtig, sfeervol, rustgevend en indrukwekkend. Zeker voor de zangers(essen) die dit nog niet meegemaakt hadden.
In de avond heerlijk gegeten in een restaurant in The Mailbox waarna er nog in de pub van het restaurant lang nagelachen is. Het is nu 8 uur in de ochtend en we hebben vrij tot 11.30 uur.

• 29 December 2014 - 11:20

Willem Van Vliet:

Fijn zingen, maar ook lekker eten en drinken.
    Veel plezier met elkaar. Mooie kerken.
    Groetjes,
    Willem

• 29 December 2014 - 21:14

Mijnie Van De Meent:

Jullie genieten weer van de prachtige Cathedralen en het zingen,eten ,en het gezellig samen zijn onder het genot van een drankje!!!Geniet er maar met volle teugen van, want voor je het weet zit je weer aan de andere kant van de tunnel.Liefs Mijnie.